Ha ha ha, Bıtch !
mutluykenmutsuz:

Şu gifi reblog yapmadan duramıyorum abi.başka bir şey var bunda.moralim bozuluyo gördükçe.

mutluykenmutsuz:

Şu gifi reblog yapmadan duramıyorum abi.
başka bir şey var bunda.
moralim bozuluyo gördükçe.

emineminzencikizi:

silawhitesides:

makyajyakismiyo:

yarimsaatdaha:

bu gif öbür yıldızlı giften daha güzel bence ya, daha inandım buna sanki

O zaman bi dilek tutup rb yapıyorum..

Bende inandim buna :D

Oldu ya ayni gun icinde oldu vallahi

emineminzencikizi:

silawhitesides:

makyajyakismiyo:

yarimsaatdaha:

bu gif öbür yıldızlı giften daha güzel bence ya, daha inandım buna sanki

O zaman bi dilek tutup rb yapıyorum..

Bende inandim buna :D

Oldu ya ayni gun icinde oldu vallahi

beyazsacteli:

papatyakokuluruyalar:

mrstane:

tanricaningozyasi:

moondies:

Görseniz ne diyeceğiniz belli çünkü

abi yorum »»

Yorum için rb yaptığım gerçeği

Yorum…… 

Yoruma rb

beyazsacteli:

papatyakokuluruyalar:

mrstane:

tanricaningozyasi:

moondies:

Görseniz ne diyeceğiniz belli çünkü

abi yorum »»

Yorum için rb yaptığım gerçeği

Yorum…… 

Yoruma rb

veherzaman:

oynadınız mı bilmem ama ben çok seviyodum olm :d

cemal-sureya:

Siz hiç ekmeğiniz le oynayan insanlara denk geldiniz mi ? Bu çocuk geldi.
- Hemde ramazan ayında…
Çok fazla küfür eden birisi değilim ama bu şerefsizliği de görmezden gelemedim …
Hayvan cinslerinden herhangi birisinin adını bile kullanarak kirletilmesi taraftarı değilim bu yüzden. Ama 3-5 TL ekmek parası için sabahtan akşama kadar bir köşede duran bir çocuğu ağlatmak hangi vicdana sığıyor …Hele ki mübarek denilen şu ayda.!
Çok mu para kazanıyordu ? ülke ekonomisini mi derinden etkiledi…din -vicdan ticaretimi yapıyordu …
Ayakkabı kutularında saklanan dolarlar,gemicikler,Verginin bile vergisini zorla cebimizde aldıkları şu ülkede.Bu insanların yaptığı şerefsizliği es geçmek vicdanıma sığmadı …
Yaşadığım Bir olay,
Geçmiş zaman ,Ayvalıkta bilen bilir belki meydanda yat teknelerinin orada yaşı 8-9 olan bir çocuk  güneşin anlında tartısı ile ekmek parası kazanıyordu…hemen çaprazında ki çay bahçesinde gölgede üstelik yanıyorken soğuk bir şeyler söyledim…bir anda gözüm o çocuğa takıldı …garsona bir kolada şu karşıdaki çocuğa götürür müsün parasını ben vericem dedim…Garson kolayı götürdü ama çocuk almadı.” Kabul etmedi abi dedi….”
Kalktım gittim yanına;
+ Ne kadar tartı ?
- 1 TL abi…
+ Peki kaç lira kazanıyorsun günde ?
- 10-15 Tl abi…
+ Peki ben sana 50 TL versem sıcakta beklemek yerine evine dönermisin ?
- Ben dilenci değilim abi ….Ancak tartının parasını alırım …
…. 50 defa çıktım indim tartıdan …
+ Al bakalım paranı ….
Demem o ki ,ekmeğini kazanan bir çocuk bile olsa,dilenci değildir …Onun ekmek teknesini kırmak parçalamak vicdana sığmaz…hele ki ben insanım diyen birisine hiç sığmaz…
Ağlama ! Hırpalanmış yerlerinden öperim çocuk …

cemal-sureya:

Siz hiç ekmeğiniz le oynayan insanlara denk geldiniz mi ? Bu çocuk geldi.

- Hemde ramazan ayında…

Çok fazla küfür eden birisi değilim ama bu şerefsizliği de görmezden gelemedim …

Hayvan cinslerinden herhangi birisinin adını bile kullanarak kirletilmesi taraftarı değilim bu yüzden. Ama 3-5 TL ekmek parası için sabahtan akşama kadar bir köşede duran bir çocuğu ağlatmak hangi vicdana sığıyor …Hele ki mübarek denilen şu ayda.!

Çok mu para kazanıyordu ? ülke ekonomisini mi derinden etkiledi…din -vicdan ticaretimi yapıyordu …

Ayakkabı kutularında saklanan dolarlar,gemicikler,Verginin bile vergisini zorla cebimizde aldıkları şu ülkede.Bu insanların yaptığı şerefsizliği es geçmek vicdanıma sığmadı …

Yaşadığım Bir olay,

Geçmiş zaman ,Ayvalıkta bilen bilir belki meydanda yat teknelerinin orada yaşı 8-9 olan bir çocuk  güneşin anlında tartısı ile ekmek parası kazanıyordu…hemen çaprazında ki çay bahçesinde gölgede üstelik yanıyorken soğuk bir şeyler söyledim…bir anda gözüm o çocuğa takıldı …garsona bir kolada şu karşıdaki çocuğa götürür müsün parasını ben vericem dedim…Garson kolayı götürdü ama çocuk almadı.” Kabul etmedi abi dedi….”

Kalktım gittim yanına;

+ Ne kadar tartı ?

- 1 TL abi…

+ Peki kaç lira kazanıyorsun günde ?

- 10-15 Tl abi…

+ Peki ben sana 50 TL versem sıcakta beklemek yerine evine dönermisin ?

- Ben dilenci değilim abi ….Ancak tartının parasını alırım …

…. 50 defa çıktım indim tartıdan …

+ Al bakalım paranı ….

Demem o ki ,ekmeğini kazanan bir çocuk bile olsa,dilenci değildir …Onun ekmek teknesini kırmak parçalamak vicdana sığmaz…hele ki ben insanım diyen birisine hiç sığmaz…

Ağlama ! Hırpalanmış yerlerinden öperim çocuk …

mixciloudum:

senyoksanhayalinvar:

nirvanahirkalizombi:

amk iyiydi bu gnehjkhnlkhjnjo

lan sdfdsfgdsfsdfsdf

Ksşqüwknaşbdslsbdks :D

mixciloudum:

senyoksanhayalinvar:

nirvanahirkalizombi:

amk iyiydi bu gnehjkhnlkhjnjo

lan sdfdsfgdsfsdfsdf

Ksşqüwknaşbdslsbdks :D

dontcryboolum:

Midilliler 🙈

crazywhitenigga:

hmoylemidysn:

sunnetliateistt:

Ulan amınakoyduğumun niggası :DAS:D

Puhsahdfhaskjdghaskdlghaşlsdhjaşskldghavmkahsn

hsjsndjxidxk

karakedininlaneti:

apartmandakisakin:

sarkisarhosu:

 



ÇOK ACİL. PAYLAŞALIM.Yaşaması İçin İlik Nakli Olması Gerekiyor… Kan Grubu: 0 RH + (Pozitif) İzmir Ege Üniversitesi Çocuk Hastanesi İmmünoloji Bölümü Annesi Belma Çelebi 0544 212 91 93 Babası Muhammed Çelebi 0544 212 91 92




duyarsız kalmayalım.

Ya siz böyle bunu görüp de pas geçerken hiç canınız yanmıyor mu ? Herkes paylaşsın lütfen .

karakedininlaneti:

apartmandakisakin:

sarkisarhosu:

 

ÇOK ACİL. PAYLAŞALIM.Yaşaması İçin İlik Nakli Olması Gerekiyor… Kan Grubu: 0 RH + (Pozitif) İzmir Ege Üniversitesi Çocuk Hastanesi İmmünoloji Bölümü Annesi Belma Çelebi 0544 212 91 93 Babası Muhammed Çelebi 0544 212 91 92

duyarsız kalmayalım.

Ya siz böyle bunu görüp de pas geçerken hiç canınız yanmıyor mu ? Herkes paylaşsın lütfen .